تاریخ حکومت اشکانیان یا پارت ها
 
انوش راوید
وبلاگ انوش راوید جهت دیدن کامل مطالب و عکسها و فیلمها به وبسایت ارگ ایران مراجعه نمایید http://arq.ir
30 بهمن 1394برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : انوش راوید

تاریخ حکومت اشکانیان یا پارت ها

پیش گفتار

      تاریخ یک علم است مانند همه علوم،  قوانین و فرمول های دقیق دارد،  عدم توجه به آنها نوشته های تاریخ، داستان های دروغی می شوند،  و نباید آنها را به عنوان منابع استفاده نمود.  اشکانیان اولین حکومت در جهان است،  که بصورت جمهوری آن دوران،  یعنی جمهوری قبیله ای یا سازمان قبیله ای اداره می شد.  تاکنون در این باره درک و گفته نشده است،  من سعی می کنم مطالب جدید از میان تحقیقاتم بنویسم،  نه مطالبی را که قبلاً بارها نوشته شده است تکرار کنم.

   تصویر نقش برجسته اشکانی خونگ اژدر،  ایذه خوزستان،  در 1385 توسط سازمان میراث فرهنگی با شماره 13580 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید،  عکس شماره 3357.

. . . ادامه دارد و بازنویسی می شود . . .

   توجه:  مطالب وبسایت ارگ و وبلاگ گفتمان تاریخ،  توسط ده ها وبلاگ و وبسایت دیگر،  بصورت خودکار و یا دستی کپی پیس می شوند،  از این نظر هیچ مسئله ای نیست،  و باعث خوشحالی من است.  ولی عزیزان توجه داشته باشند،  که حتماً جهت پیگیر و نظر نوشتن درباره مطالب،  به اصل وبلاگ من مراجعه نمایند:  در اینجا  http://arq.ir.

   ــ  تا تکمیل نمودن تحقیقات و پاک کردن دروغها از  تاریخ شیرین ایران،  تاریخ اشکانیان یا پارتها بطور کامل پست نمی شود،  فعلاً برای این بخش تاریخ به اینجا مراجعه شود.

اشکانیان یا پارتها

   ــ نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: